Поиск по этому блогу

воскресенье, 5 августа 2012 г.

Подарок для мужа - The present for my husband


 Ну вот, такую картину получил мой муж на День рождения. Схему для вышивки я нашла в журнале, мне этот котик понравился своим позитивом. А начала я вышивку еще в апреле. Нитки выбрала DMC. Канву я по совету журнала взяла Aida 14. Но честно говоря она мне уже поднадоела. Хочется что-нибудь более "фильдеперсовое".
В процессе работы захотелось еще что-нибудь написать подбадривающее. В итоге "Наслаждайся жизнью" напоминает мужу, да и мне тоже, что надо думать о хорошем и жить в радость.

Well, this picture I presented to my husband on his birthday. The scheme for the cross-stitching I found in a magazine. I liked this cat because of his positive. And I started this piece beforehand in April. I chose  threads DMC and according to advice of magazine I took the canvas Aida 14. But honestly speaking, this canvas became boring for me. I'd like to try something more exquisite.
During the process I decided to write something encouraging. In a result the phrase "Enjoy your life" reminds  my husband and me to think about good things and to live with joy.